Powered by Blogger.

pasangan bakal pengantin maut gara-gara tergelincir dalam gaung air terjun


 


SAYUU….!!! Mayat Pasangan Bakal Pengantin Maut Jatuh Gaung Saat Ambil Gambar Pre Wedding Ditemui…. AL-FATIHAH

Pasangan Bakal Pengantin Maut Jatuh Gaung Saat Ambil Gambar Pre Wedding|Insiden memilukan sepasang yang bakal menjadi pengantin maut terjatuh gaung di tepi air terjun yang berbatu ketika mengambil gambar untuk pre wedding.


Dalam kejadian yang berlaku 15.03.2016 siang acceh indonesia pasangan ini di fahamkan terjatuh di bebatuan air terjun tempat wisata dengan ketinggian 200 meter.


Calon pengantin wanita bernama irma 23 tahun ditemukan maut dengan kecideraan teruk manakala pasangan lelakinya ari irwana 27 masih belum ditemui (hilang)
Seorang remaja berumur 16 tahun yang cuba menolong mangsa juga turut terjatuh dan mengalami patah kaki.


Menurut laporan polis kedua pasangan ini di fahamkan tidak akan lama lagi akan melangsungkan pernikahan,mereka pergi ke tempat itu untuk mengambil gambar sebagai pre wedding bersama dua lagi rekan mereka ,mereka berjalan kaki dari tempat parking hingga ke kawasan tersebut.


Setelah berehat dalam beberapa minit kedua mangsa langsung melakukan pengambilan gambar yang di bantu oleh eric dan fathu sebagai fotografer
Entah bagai mana ketika pengambilan gambar berlangsung mangsa lelaki terjatuh tergelincir di bebatuan yang licin dan masuk gaung sedalam 200 meter.ketika itu keadaan menjadi panik katanya.


Eric Dan fathu  yang melihat kejadian berteriak ,salah seorang mereka cuba meminta tolong sambil berlari ke kawasan parking,mana kala mangsa wanita irma cuba mencari kekasihnya juga turut tergeincir dan terjatuh ke dalam gaung air terjun tersebut.

Fathu yang juga cuba mencari kedua mangsa juga tergelincir namun hanya mengalami patah kaki.kisahnya.


Masyarakat yang tiba di lokasi kejadin setelah di maklumkan Eric tidak dapat berbuat apa apa karena kawasan tersebut merupakan kawasan yang sangat berbahaya.


Tidak lama selepas itu tim SAR sampai dengan anggota 9 orang  sekitar jam 15.00 petang yang di ketuai oleh sutrisno tiba di lokasi.


Tim SAR langsung bertindak turun gaung dengan menggunakan peralatan dan menemukan fathu dengan keadaan kaki patah.Kemudian tidak jauh dari ditemukannya fathu irma di temui dengan keadaan mengenaskan dan sudah tidak bernyawa.


Mangsa ketiga ari irawan masih belum ditemui hingga jam 7 petang pada hari kejadian.disebabkan hari semakin gelap akhirnya tim SAR memutuskan pencarian segera dihentikan dan di lanjutkan pada keesokan harinya pada jam 8:30 pagi


Hingga dini hari 23.03.2016 mangsa ketiga masih juga belum di temui,fathu masih lagi di rawat di hospitaL mana kala jenazah irma yati sudah di kebumikan dikampungnya .Eberita Nusantara news

cc---http://beautifulnara.co
Tag : perkahwinan
http://projekmssp.blogspot.my/2016/01/tahniah-dan-terima-kasih-kerana-anda.html

0 Komentar untuk "pasangan bakal pengantin maut gara-gara tergelincir dalam gaung air terjun"

Back To Top