Powered by Blogger.

BELAKANG BINI BOLEH LA CKP DEPAN BINI TENGOK HAHAHA

BELAKANG BINI BOLEH LA CKP DEPAN BINI TENGOK HAHAHA


komen

Muhammad Muhaimin bapak:kita orng laki kena jd kepala keluarga,jngn takut bni..jngn biar dia arah kita..
.
anak laki:kepala keluarga?habis yg ayah ikut bila mak arah kenapa?

.
bapak:ayah kepala keluarga,mak tu tengkok keluarga..bila tengkok pusing,kepala ikut pusing jugak!
.
anak laki:ooooo



 Isy Dess Klau aku tkut kt suamiku...bkn ape aku takut dye, sbab dye baik sngat ngan aku, xsmpai ati nak mrh dye...kje cari rezeki, 4am dh gi kje,kdg2 blik 8pm klau ade ot..ermmm cian tgok..hjung bln smua duit dye, aku yg simpan...aduh...syg sngat aku ngn suami aku..dye demam ckit pon aku nak nngis..jauh disudut hti nak tampar dye mcm dlm vedio ni...


 Mimi Izzaty ingt perempuan zaman sekarang mcm dulu ke lemah lembut bagai..x payah ckp takut bini sangat laa..suka hati dia la laki dia..hang dok kalut sgt pasai apa~ bukan bini hang




Tag : lawak
http://projekmssp.blogspot.my/2016/01/tahniah-dan-terima-kasih-kerana-anda.html

0 Komentar untuk "BELAKANG BINI BOLEH LA CKP DEPAN BINI TENGOK HAHAHA"

Back To Top